08/11/2010



~Vaikea päättää, onko tämä marraskuu jämerä mustansininen vai hailakka vaaleanpunainen. On tämä kaiketi vähän kummankin värinen, ja ainakin mustansininen ja vaaleanpunainen ovat kauniit yhdessä.

~Täpisen jo valinnanvaikeudesta, sillä huomenna pääsen Digeliukselle lahjaostoksille.

~Tässä samalla kun postailen, syön riisipuuroa kanelilla ja juon karpalomehua.

~Jääkaappi pitäisi siivota. Montakohan viikkoa olen tätä jo jamputtanut mielessäni?

~Tänäänkin meinasin pakahtua, kun ajattelin Miestä.

~Valkosipulia on useimmissa lempiruoissani, mutta ei päämakuna kuitenkaan. Tänäänkin viipaloin sitä paahdettujen paprikoiden joukkoon.

~Kevyt päivä tämä maanantai.

07/11/2010

♥ ♥ ♥ ♥



Että voi tyttö olla tyytyväinen! Minä olen, ja onpa vielä tuo porotyttönenkin. Viikonloppu silkkaa autuutta ja lepoa – myös pari mainiota elokuvaa, kuumaa kaakaota metsässä ja kaksin ateriointia rakkaassa seurassa. Tein kotoisasti lasagnen, pinaattiletut ja mysliä.

06/11/2010

sixth



Olen tuijottanyt tätä näyttöä aivan liikaa.

04/11/2010

nope ended up to be yes



Osaan toisinaan tehdä yksinkertaisista asioista kiusallisen kiemuraisia. Eilen monimutkaisuudet alkoivat kuitenkin oikenemaan ja ajatukseni selkenemään. Italiassa, Tolfan peräkylillä tekemäni EI toimii! Alan uskoa, että turha mielistely kostautuu aina. Osasin ja uskalsin lopulta reippaasti mutta lempeästi kieltäytyä joulunviettosuunnitelmasta, josta hetkellisesti jouduin ihan ahdinkoon. Mukavan vapautunut mieli muissakin mutkallisuuksissa.

~~~

Holiday stress is over :) I'm learning to say NO.

02/11/2010

nope!



Kesken aivan tavallisen tiistai-illan iski aivan jumalaton jouluahdistus. Minen taho joulua!

~~~

Between my mundane tuesday night doings I got hit by an epic Christmas-angst. Please tell me, I am allowed to skip over the whole party!

marraskuu – november



Tummissa sävyissä voi olla aivan hyvä, leppoisa. Valotonhan marraskuu on, mutta mukava kuin pesä.

~~~

One can be quite contented in dark shades. Lightless is November but like a nest.